INC member Kathryn Bernardo says religion is a big factor if she will commit to a relationship

 
 
Being an Iglesia ni Cristo (INC) member, Kathryn Bernardo shared that she can only commit to a relationship if the person is also a member of her church. However, Daniel Padilla, who admitted is her “ka-MU”, is not a member of INC. So when asked if she is still willing to be Daniel’s girlfriend if the teen actor won’t convert to her religion, she replied:
 
“Si DJ kasi alam ko may takot naman siya sa taas so importante sa akin ‘yung naniniwala. Pero bawal eh, bawal po sa INC [na hindi INC].”
 
The teen actress remarked that her religion plays a huge part of who she is as a person.
 
 
“Religion, malaking factor siya para sa ating lahat pero for me pagmahal mo naman ang isang tao, tatanggapin mo kung ano na ang tao na ‘yun. Ako kung ganon na talaga ako, kailangan tanggapin na ‘yun ng isang tao kasi ako na ‘yun eh hindi mo na ‘yun mababago.”

Bernardo shared that she gets to talk about her religion with Padilla.
 
“Minsan napag-uusapan namin ‘yang about sa religion na ‘yan, about sa mga differences ng teachings ng mga INC sa ganyan.”

But she clarified that she doesn’t want to put pressure on Padilla to transfer to INC.
 
“Hindi ko siya tinatanong talaga na, ‘Willing ka ba?’ Mapre-pressure ko naman siya di ba? Nakikiramdam na lang. Unahin muna natin si God ngayon bago ang lahat, pero basta ayokong magsalita ng tapos.”
 
Get regular updates straight from your Facebook and Twitter accounts with The Blog of Innocence: SilentVoice Points. Make sure that you keep informed about the latest happenings around you. Be a fan of VoicePoints page on Facebook. Join the online conversation of the people behind your history. Follow and get some tweet updates from @voicepoints on Twitter. Discuss and be a part of this changing world. We believe in your voice. We believe in you. Shout! Speak your mind! Join now! You have the right. You have the freedom!

Need advertising partners? Email us now silentvoicepoints@yahoo.com. Advertise with us!
 
 

0 comments:

SEARCH

Translate This Blog

Featured on

Featured on

ADVERTISE WITH US

ADVERTISE WITH US

ADVERTISE WITH US