#IglesiaNiCristoCentennial Celebration Live Blog (July 26 - August 2)

MEET: Victor Asuncion - Yeng Constantino's boyfriend

 
Yeng Constantino finally spoke at length about her new-found love, and shared details about how they became a couple last June 18.
 
Constantino's first-ever boyfriend, Victor Asuncion, is a worship director at Victory Christian Fellowship in Greenhills, San Juan City. Before taking active part in the church, he was a member of a band.
 
"Medyo may ganap na hindi nagkita nang matagal. And then when we saw each other again, parang, 'Ay. eto na 'yun.' Feeling ko eto na 'yun."

It didn't take too long before Asuncion won the approval of Constantino's parents.
 
"Tanggap naman nila 'yung boyfriend ko. Masaya si papa at mama para sa akin. Basta ang sabi lang nila, 'Anak, ingatan mo sarili mo. Siyempre alam naman na kritikal 'yung ganyang stage, kapag may magawa ka mang mali, magiging domino effect.' Sobrang grateful ako na pinaalalahanan ako ng magulang ko na mag-ingat sa ginagawa ko."

Sharing that she is likewise Asuncion's first official relationship, Constantino said: "Sabi niya sa akin, madaming magandang babae pero—nakakakilig naman—parang umaangat daw ako. Hindi raw niya maintindihan kung bakit kapag nakikita niya ako iba talaga nararamdaman niya. Kasi siya din, eh. First girlfriend niya rin ako. Sobrang naghintay din siya. Sana siya na ang una't huli."
 
Get regular updates straight from your Facebook and Twitter accounts with The Blog of Innocence: SilentVoice Points. Make sure that you keep informed about the latest happenings around you. Be a fan of VoicePoints page on Facebook. Join the online conversation of the people behind your history. Follow and get some tweet updates from @voicepoints on Twitter. Discuss and be a part of this changing world. We believe in your voice. We believe in you. Shout! Speak your mind! Join now! You have the right. You have the freedom!

Need advertising partners? Email us now silentvoicepoints@yahoo.com. Advertise with us!
 

0 comments:

SEARCH

Loading...

Translate This Blog

Featured on

Featured on

ADVERTISE WITH US

ADVERTISE WITH US

ADVERTISE WITH US